Boli sme na Branding@Google v Dubline

Koncom mája sa v sídle spoločnosti Google v írskom Dubline konala akcia Branding@Google. Šlo o dvojdenný event, zameraný, ako už názov napovedá, na branding.

Na takej udalosti sme nemohli chýbať. Program vyzeral naozaj zajímavo a sľuboval predstavenie najrôznejších (skúsenosťami overených) spôsobov, ako úspešne vytvárať povedomie o značke.

Od profesionálov (väčšinou z Google) sme tak všetci mohli pochytiť inšpiráciu v starostlivosti o vnímanie značky užívateľom. A čo nám napríklad kládli na srdce?

Skúsenosť užívateľa je zásadná. A pokiaľ nebýva dobrá, treba ju zmeniť. Prečo teda nútiť deti na lekárske vyšetrenie v obrovskom bielom prístroji, ktorého sa boja, keď môžeme z neho vizuálne urobiť pirátsku loď, do ktorej sa budú malí pacienti tešiť?

Kreativita je dôležitá. Ako nám bolo povedané: „Make art, not ads!“ Treba vytvárať obsah, nie reklamu. Zapojiť užívateľov a nezahlcovať ich nadbytkom oznámení. Na YouTube je napríklad momentálne obľúbený inšpiratívny typ obsahu, príbehy, ale tiež takzvaný „help content“ - rôzne návody a podobne.

K publiku treba pristupovať nie ako k mase anonymných užívateľov, ale ako k budúcim zákazníkom. Publikum si zaslúži našu pozornosť a čas. Oplatí sa publikum zmysluplne segmentovať a prinášať potom každej jeho časti relevantné zdelenie.

… A bolo toho omnoho viac!

ďalšie
články


Sme špecialisti na vyhľadávače
a výkonnostný marketing