EXPLIDO ONLINE MARKETING DAY & NIGHT, otváranie novej budovy EXPLIDO a stretnutie členov YAMONDO

V dňoch 24 a 25. 7. 2013 sa výprava B2B Group v zložení Tomáš Potěšil, Ladislav Suško, Tomáš Hanáček a Daniel Zaiček zúčastnila na veľmi milej akcii. Spoločnosť EXPLIDO, zakladajúci člen YAMONDO, otvárala novú budovu, kde bude sídliť jej 150 zamestnancov. Zároveň sa konala každoročná konferencia.

Online marketing day

Denný event sa začal o 14.30 a konal sa v priestoroch Stadthalle Gersthofen.

Najprv vystúpili páni Matthias Riedle a Oliver Jüttner, zakladatelia agentúry EXPLIDO. Zhrnuli históriu firmy a v krátkom videu ukázali, ako prebiehalo sťahovanie do nových priestorov.

Ako prvý z pozvaných hostí vystúpil Daniel Meyer, riaditeľ market insights z Google Nemecko. Téma prednášky: DIGITÁLNY KONZUMENT. Život medzi obrazovkami. Venoval sa hlavne porovnávacím štatistikám medzi desktopom, tabletom a smartfónom.

Druhým pozvaným hosťom, ktorý mal priestor na prezentáciu, bol Johnny Zhu, CEO z Charmclick, agentúry z Číny. Johnnyho prednáška ONLINE MARKETING V ČÍNE bola pre európskeho poslucháča mimoriadne zaujímavá. Z hľadiska inzertných možností, reštrikcií (v Číne napríklad nenájdete Facebook, YouTube, ale samozrejme lokálne verzie s podobnými číslami, ako má Google a Facebook po celom svete) a počtom užívateľov. Pre zaujímavosť, počet online populácie v Číne je 564 miliónov.

Predstavil hlavne systém BAIDU, čo je čínsky ekvivalent GOOGLE. Prezentoval jeho možnosti využitia PPC reklamy.

Po krátkej prestávke vystúpil ešte Hubertus Maske, Brand strategist, s témou - FROM BRAND TO CONVERSION, ktorý rozprával o význame "brandu", čiže značky. Veľmi zaujímavá bola prednáška Olivera Geisselharta, nemeckého trénera pamäte č. 1 s témou Head or note?

Nočný networking

Po skončení dennej časti s Stadthalle sa všetci presunuli pred novú budovu agentúry Explido. Tú všetci účastníci spoločne slávnostne otvorili.

Po prehliadke nových priestorov si všetci mohli pochutnať na rôznych kulinárskych špecialitách, pripravené boli rôzne nápoje, okrem iných aj miešané. Pre milovníkov kávy bol otvorený vozík s vynikajúcimi kávami a v ďalšej miestnosti si našli maškrtné jazyky fontánu plnú čokolády.

Celú uvoľnenú a priateľskú atmosféru doplnila živá hudba, ktorá sa nachádzala na terase.

V priebehu celej noci sme mali možnosť sa spoznávať so zamestnancami EXPLIDO, ale aj s ostatnými členmi YAMONDO zo Švédska, Francúzska, Holandska, Poľska, Talianska, Číny, Saudskej Arábie.

Celý event sa niesol v príjemnej a zábavnej atmosfére a hlavným bodom pre B2B GROUP bolo úprimné prijatie do nového tímu profesionálov z celého sveta.

Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu s týmto tímom a skvelé výsledky, ktoré spoločne dosiahneme.

ďalšie
články


Sme špecialisti na vyhľadávače
a výkonnostný marketing