Dňa 29. 1. 2013 sme sa zúčastnili Exportného fóra 2013, ktoré organizovala na pôde Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky agentúra SARIO (Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu).
Program konferencie ponúkol atraktívne a vysoko aktuálne témy venované podpore zahraničného obchodu, odbornej pomoci agentúry SARIO a vybraným nástrojom marketingovej podpory.
Vedúci predstavitelia MH SR a agentúry SARIO predstavili stratégiu smerovania exportnej politiky MH SR na rok 2013 a zameranie činností SARIO a nástroje podpory slovenských firiem pri prieniku na zahraničné trhy.
Poprední odborníci na internetový marketing predstavili možnosti podpory exportných aktivít cez online služby a nástroje na svetové trhy.
Na fóre vystúpili aj zástupcovia marketingových agentúr:
- B2B Group – Daniel Zaiček
- Visibility – Juraj Sasko
- doplnil ich zástupca spoločnosti GOOGLE (Slovensko) - Tomáš Peťovský
Našu spoločnosť B2B GROUP zastupoval a prezentoval Daniel Zaiček.
Zamerali sme sa na potrebu a dôležitosť využitia internetového marketingu, presnejšie PPC reklamy, pre výrobné spoločnosti, respektíve B2B spoločnosti, ktoré nemajú skúsenosti s týmto účinným marketingovým nástrojom.
Názov prezentácie: EXPORT + INTERNETOVÝ MARKETING = PRÍLEŽITOSŤ NA ÚSPECH
Obsah prezentácie bol zameraný na využitie internetového marketingu, resp. PPC reklamy pri vstupe na zahraničný trh.
Hlavné body prezentácie:
- Stratégia
- Ako začať
- Prípadová štúdia zákazníka EuroCoC (výsledky spolupráce)
- Modely spolupráce
EXPORTNÉ FÓRUM 2013 bolo z hľadiska spoločnosti B2B GROUP veľmi prínosné, pretože sme sa mohli stretnúť s názormi, potrebami a požiadavkami B2B spoločností s orientáciou na export. Tieto skúsenosti nám pomôžu pripraviť ešte lepšie PPC stratégie pre našich klientov a pomôcť s expanziou na zahraničné trhy.