LinkedIn predstavuje novú možnosť ako zvýrazniť vaše individuálne značky: Showcase stránky

Najväčšia profesne orientovaná sieť na svete zverejnila novú funkcionalitu pre zlepšenie firemných stránok, ktoré sú dôležitou súčasťou tejto siete. Viac ako tri milióny firiem majú svoj profil na stránkach LinkedIn, prostredníctvom ktorých propagujú svoj biznis, podporujú obsah a budujú vzťahy.  Firmy zdieľajú relevantné informácie a publikujú obsah, ktorý slúži na bližšie predstavenie činnosti firmy, produktov a dokonca i voľné pracovné pozície.

Showcase stránky sú novou možnosťou rozšírenia firemných stránok. Vytvorením špecializovaných stránok pre svoje prominentnejšie značky alebo produkty tak môžete poskytnúť detailnejšie informácie. Vďaka Showcase stránkam môžete ako firma segmentovať svoj obsah pre rôzne publiká, ktoré sa zaujímajú o rôzne aspekty vášho podnikania. 

Je to nový spôsob, ako priamo zapojiť správnych ľudí v správnom kontexte.

 

 

Nasledovanie nových Showcase stránok

Členovia LinkedIn môžu nasledovať Showcase stránky rovnako ako firemné stránky. Aktualizácie z Showcase stránky sa vám budú zobrazovať vo feede, čiže na hlavnej stránke s informáciami, alebo si ich môžete prezrieť pri návšteve samotných Showcase stránok. Okrem toho môžete využiť možnosti platenej reklamy a rozšíriť tak okruh zásahu o širšie publikum. 

Vytvorenie novej Showcase stránky

Showcase stránky môžete vytvoriť pomocou administrácie stránok spoločnosti (Company page), kde môžete pridať ďalších administrátorov, ktorí sa budú starať o nové stránky. Podobne ako na firemných stránkach budú administrátori môcť sledovať výkon prostredníctvom špecializovaných analytických nástrojov - Page insights.

Viac informácií a ako začať s Showcase stránkami nájdete priamo na LinkedIn.

Pár ukážok, ako Showcase stránky vyzerajú: Adobe, Microsoft a BBC5 v Bratislave. 

ďalšie
články


Sme špecialisti na vyhľadávače
a výkonnostný marketing