Smart firma v smartfóne

V utorok 5. 2. 2013 organizoval týždenník TREND odborný seminár pod názvom SMART FIRMA V SMARTFÓNE. B2B GROUP bol hlavý partner tejto akcie a takisto aktívne prezentoval.

Responzívny web, Mobilné médiá, Tradičné médiá vs. mobily, Biznis cez appky. To boli hlavné témy seminára na ktorom bolo 80 účastníkov. Prednášalo sa a aktívne diskutovalo o rôznych oblastiach mobilného marketingu. Zazneli otázky a názory, ktoré su momentálne rezonujú v digitálnom svete:

  • Aké sú výhody aj úskalia responzívnych webstránok?
  • Aké inzertné možnosti ponúkajú weby pre mobilné zariadenia?
  • Ako prepojiť sledovanie televízie či printovú inzerciu s mobilnými zariadeniami?

Medzi prednášajúcimi sa predstavili:

  • Martin Volek, generálny riaditeľ Volis International – firmy, ktorá sa zaoberá online marketingom;
  • Dalibor Jakuš, zakladateľ portálu Profesia.sk;
  • Pavol Magic, produktový manažér slovenskej firmy vyvíjajúcej navigácie Sygic a zároveň prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr;
  • B2B GROUP reprezentovali Stanislav Koukal a Daniel Zaiček.

Téma prezentácie bola Reklamné možnosti na mobilných zariadeniach. Prepojenie medzi online a offline svetom.

V prvej polovici sme poukázali, kde všade a ako sa mobilné zariadenia používajú. Ukázali sme štatistiky využívania smartfónov na Slovensku, Čechách v porovnaní s Veľkou Britániou, ako benchmarkom pre mobilný trh. V štatistikách sme tiež zmienili smerovanie M-commerce, teda aká je priemerná návštevnosť a celkový predaj cez mobilné zariadenia . Pridali sme ukážku, ktorá dokazovala, že investície do PPC reklamy na mobilných zariadeniach narastajú raketovým tempom. Upozornili sme, že z pohľadu PPC agentúry je veľkou prekážkou, pre využitie potenciálu PPC reklamy, nepripravenosť webov na mobilné verzie. Následne sme predstavili možnosti inzercie, ktorú poskytujú jednotlivé systémy pre mobilné zariadenia. Predstavili sme rôzne formáty pre Facebook, Google, eTarget, YoutTube. V ďalšej časti sme vysvetlili, ako ich čo najefektívnejšie využiť z pohľadu firmy a poradili kedy je vhodné jednotlivé formáty využiť.

Tento seminár bol veľmi zaujímavý najmä tým, že sme sa stretli s aktívnym publikom, ktoré sa zaujímalo o efektívne využitie nákladov použitím mobilnej PPC reklamy. Takisto sa nám páčili aj odborné názory jednotlivých prednášajúcich, ktorí poskytli svoj odborný podhľad k tematike využitia mobilnej reklamy.







ďalšie
články


Sme špecialisti na vyhľadávače
a výkonnostný marketing