Tichá, ale nie neočakávaná zmena v Google Ad Rank: Používajte Ad Extensions

Google oznámil dôležitú zmenu v hodnotení Ad Rank, vďaka ktorému sa v systéme AdWords určuje na ktorej pozícii sa zobrazí vaša reklama vo výsledkoch vyhľadávania.

Príklad: ak budú dve, inak identické reklamy s rovnakým skóre kvality a maximálnym bidom stáť proti sebe, bude reklama s Ad extension na vyššej pozícii, ako tá bez Ad extension.

ad extensions

Podľa Googlu môžu mať reklamy s rozšíreniami nižšiu cenu za preklik (CPC) a vyššiu mieru prekliknutia (CTR), zatiaľ čo reklamy bez rozšírení môžu očakávať zvýšenie ceny za preklik (CPC). Google užívateľov tlačí do používania ad extensions v reklamných odkazoch. Teraz, keď majú vplyv na hodnotenie reklamy, budú musieť inzerenti zvážiť ich začlenenie do kampaní.

Netreba sa ale báť aké ad extensions treba vybrať. Google pomáha automaticky vybrať také, ktoré by ste mali použiť. Čiže relevantné nielen vzhľadom na hľadaný výraz, ale aj zariadenia, polohu a ďalšie iné faktory.

Aktuálne sú v AdWords tieto možnosti ad extensions:

  • Location Extension – pomôže spotrebiteľom nájsť najbližší obchod
  • Call Extension – umožní používateľom spojiť sa telefonicky s vašou firmou
  • Sitelinks – umožňujú propagovať ďalšie podstránky vášho webu
  • Social Annotations – informujú koľko followerov má vaša firma na Google+
  • Seller ratings – ukazujú hodnotenie vašej firmy
  • App Extensions – zobrazujú odkaz na aplikáciu
  • Review Extensions – môžete prezentovať svoje pozitívne recenzie a hodnotenia

Ak sa chcete oboznámiť s nastaveniami bližšie, Google pre vás pripravil stránku, kde nájdete návod ako ich správne nastaviť.

ďalšie
články


Sme špecialisti na vyhľadávače
a výkonnostný marketing