Vylepšenie reklamy v Gmaili

Google opäť prichádza s vylepšeniami, tentoraz vo svojom produkte Gmaili.

Inzeraty zobrazujúce sa v Gmail konte budú viac relevantné a užitočnejšie pre používateľov. Google aplikuje na inzeráty podobný prístup ako používa pri emailoch – využíva niektoré zo signálov dôležitosti, ktoré pomáhajú odhadnúť, ktoré emaily sú pre používateľov doležité. Gmail vďaka tejto funkcionalite lepšie určí, ktoré inzeráty sú pre jednotlivých používateľov Gmailu relevantné, a tie im zobrazí.

Príklad: keď označím emaily o fotoaparátoch za dôležité, Google mi môže zobrazovať inzeráty, ktoré súvisia s fotoaparátmi, fotografovaním, fotkami a pod. lebo predpokladá, že tieto ponuky ma zaujímajú. Keď emaily označím za spam, Google mi nebude zobrazovať inzeráty s ponukami produktov a služieb tohto typu.

Google už teraz znížil počet zobrazujúcich sa inzerátov na používateľa o viac ako tretinu. Vďaka využitiu signálov dôležitosti používatelia Gmailu uvidia menej ale o to užitočnejších inzerátov.

Více na: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=cs&ctx=mail&answer=1217362

ďalšie
články


Sme špecialisti na vyhľadávače
a výkonnostný marketing